ΠΡΟΤΑΣΗ: Είναι καιρός να οργανωθούμε


Για να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, πρέπει να οργανωθούμε. Να ιδρύσουμε ένα κόμμα, να κατέβουμε στις εκλογές ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΕΔΡΙΣΟΥΜΕ.
Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να φτιάξουμε την Ελλάδα. Ωραίες είναι οι συγκεντρώσεις (κάθε μέρα είμαι εκεί), ωραία είναι τα συνθήματα, αλλά ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιήσουμε το σύστημα που....
έχουν δημιουργήσει εναντίον τους. Μόνο έτσι θα αλλάξουμε την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.
Είχα ξεκινήσει μία προσπάθεια, μήπως είναι καιρός να την συνεχίσουμε μαζί;
Είμαι έτοιμος, μαζί με τους Συνέλληνες, να σώσω την πατρίδα. Ας ενωθούμε όλοι μαζί για το κοινό σκοπό που δεν είναι άλλος από την ευημερία και την πρόοδο του τόπου που μας άφησαν οι περήφανοι Έλληνες. Ένα τόπο, ελεύθερο που θέλω και εγώ να αφήσω στα παιδιά μου.

ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΡΑ!.... ΝΕΑ ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ!

Παιδιά, μία πρόταση, να φτιάξουμε εμείς οι πολίτες ένα νέο κόμμα και να κατέβουμε στις εκλογές. Να βρούμε ικανούς ανθρώπους, μορφωμένους, ανθρώπους που αγαπούν την πατρίδα. Ανθρώπους έτοιμους να δουλέψουν σκληρά για το καλό της πατρίδας. Χωρίς σκοπιμότητες, χωρίς λαμογιές, χωρίς να κοιτούν μόνο πως θα πλουτίσουν από τον κόπο των Ελλήνων. Είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να τις κερδίσουμε! Ας ενωθούμε όλοι οι Έλληνες εναντίον όλων αυτών που κατέστρεψαν την πατρίδα μας. Όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε! Οικονομικό πόλεμο αυτοί, θα τους τρελάνουμε εμείς με νίκη στις εκλογές. Η πρώτη αλλαγή που θα επιφέρει η νέα κυβέρνηση είναι: ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ! Να τους βάλουμε ΟΛΟΥΣ μέσα!

Ρε παιδιά ας σώσουμε την πατρίδα μας μόνοι μας. Δε βλέπετε τι γίνεται; Έχουμε χάσει την Εθνική μας κυριαρχία. Δε μας ανήκει πλέον η χώρα μας. Σε λίγο θα χάσουμε τη Θράκη, θα χάσουμε την Κρήτη. Ας αντισταθούμε! Για τα παιδιά μας. Ας αγαπήσουμε επιτέλους τον τόπο μας και ας κάνουμε ότι μπορούμε για να τον σώσουμε.!

Καιρός είναι επιτέλους να σταματήσουμε να σκύβουμε το κεφάλι στις οικογενειακές αυτοκρατορίες που μας κυβερνούν χρόνια τώρα και να ορθώσουμε το παράστημά μας σαν γνήσιοι Έλληνες! Ας κατεβάσουμε από τους χρυσούς θρόνους τους όλους εκείνους που καταχράστηκαν την εμπιστοσύνη μας, πλούτισαν στις πλάτες μας και τώρα θυσιάζουν τη χώρα μας και το μέλλον μας προς χάρη προσωπικών συμφερόντων στο βωμό της Παγκόσμιας Τάξης Πραγμάτων.

Πότε επιτέλους οι προδότες του έθνους θα καταλήξουν εκεί που τους αξίζει; Στη φυλακή! Μέσα από τις μεγάλες κρίσεις αναδεικνύονται και μεγάλες ευκαιρίες. Και τώρα είναι η ευκαιρία του ελληνικού λαού να αντιδράσει στην προδοσία και να αναδείξει τους ηγέτες που του αξίζουν. Ας ενωθούμε, οργανωμένα, τίμια και με μόνο στόχο το καλό της Ελλάδας κι όχι των λίγων, να διεκδικήσουμε την ελευθερία της χώρας μας από την οικονομική δουλεία, να προστατέψουμε την εδαφική μας ακεραιότητα και να δουλέψουμε όλοι μαζί για την ανάκαμψη της Ελλάδας

Δεν είμαι ούτε εθνικιστής, ούτε φασίστας, ούτε ακροδεξιός, ούτε τίποτα.

Ένας απλός πολίτης είμαι που αγαπώ τον τόπο μου και είμαι περήφανος που γεννήθηκα ΕΛΛΗΝΑΣ!





neokommatora.blogspot.com