Επίθεση φίμωσης στο toixo-toixo.blogspot.com

Καταγγέλλω τους βρωμοχαφιέδες του Διαδικτύου που χωρίς κάποιο προφανή λόγο χτυπάνε το blog.


Πρώτον εδώ και μέρες δεν μπορώ να συνδεθώ με το λογαριασμό μου στη φόρμα σχολίων στο blog μου και επινοώ διάφορα παπατζηλίκια για να τα καταφέρνω.
Το έψαξα από πολλές μεριές και δεν υπάρχει λύση σε αυτό το πρόβλημα.
Η Google δε δίνει κάποιο τρόπο βοήθειας.
Και σα να μην έφτανε αυτό, μου μπλόκαραν το προφίλ του Blog στο Facebook.
Kαι -άκουσον, άκουσον- μου ζητάει τηλέφωνο ταυτοποίησης ή φωτοτυπία ταυτότητας για να μπω στο λογαριασμό μου!
Δηλαδή το διακίωμα της
ανωνυμίας στα blogs καταργείται με μεθόδους φίμωσης.
Γιατί έγινε αυτό;
Κατ αρχάς ας θυμηθούμε ότι η Google έχει γίνει μέτοχος του Facebook.
Και έπειτα, συνδέοντας χρονικά τα γεγονότα, διαπιστώνω ότι αυτός ο αποκλεισμός μου από το Facebook έγινε μερικά μια-δυο ώρες μετά την κριτική που άσκησα στη σελίδα του Mega Channel στο Facebook.
Kαι όπως φαίνεται τα καλόπαιδα της "ενημέρωσης" (ή εξημέρωσης) μου έκαναν επίθεση στο προφίλ μου και φυσικά η εταιρεία του facebook ενέδωσε.
Ένα σας λέω ρε τομάρια, όσο και να προσπαθήσετε να με φιμώσετε, εγώ θα είμαι εδώ και θα τα λέω.
Και αν μου αναφέρετε και το Blog και μου το διαγράψετε, να ξέρετε ότι η φωνή μου είναι τόσο δυνατή που θα βουίζει στα αυτιά σας όσα φίμωτρα κι αν προσπαθήσετε να μου βάλετε.
Γιατί όσες κι αν χτίζετε φυλακές, κι αν ο κλοιός στενεύει, ο νους μας είναι αληταριό που όλο θα δραπετεύει!
Είστε δυνατοί αλλά είστε λίγοι. Δεν ξέρω αν και πόσοι θα το αναδημοσιεύσουν αυτό το κείμενο, ξέρω όμως ότι η φωνή μου θα είναι πάντα εδώ, πλάι στις φωνές των αδικημένων, των αγανακτισμένων, των εξαγριωμένων, στο πλευρό των κουρασμένων, των πολιτικοποιημένων, των εξεγερμένων, των Ελλήνων που αντιστέκονται στη βάναυση καταπάτηση των διακιωμάτων τους.
Αδέρφια.... η Χούντα είναι εδώ!
Εμείς έχουμε χρέος να τη ρίξουμε!
ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ!
Όση ευθύνη έχουμε για τη χρόνια ανοχή στη σαπίλα, άλλη τόση δύναμη έχουμε για να την ανατρέψουμε!
Αλήτες των πολυεθνικών του διαδικτύου κι της ενημέρωσης, να ξέρετε ... οι μέρες της αφθονίας σας είναι μετρημένες!
Ο λαός ξύπνησε. Σε κάθε πλατεία, σε κάθε δρόμο, σε κάθε γωνιά, σε κάθε εργασιασκό χώρο, σε κάθε μάζωξη, θα ζείτε μια μίνι εξέγερση μέχρι τη μεγάλη εξέγερση που θα σας πάρει μια και καλή τα σκήπτρα της παράνομης εξουσίας σας.
Η αγανάκτηση ολοένα και γίνεται ο αέρας που θα τα πάρει όλα και θα τα σηκώσει.
Αλήτες της Νέας Τάξης Πραγμάτων που επιχειρείτε την κατασυκοφάντηση και τη φίμωση οποιουδήποτε φωνάζει "Λευτεριά" να γνωρίζετε ότι μετά την "Ύβριν", υπάρχει η "Νέμεσις" και η "Τίσις".
Σας πείραξα τη ναυαρχίδα της παραπληροφόρησής σας, ε;
Σας πείραξα το χουντοκάναλο του mega, επειδή το κατήγγειλα ως μέσο που προβάλλει ανεπιθύμητο περιεχόμενο και απάτη!
Δεν πειράζει. Αφού δε θέλετε να το καταγγέλλω από το πληκτρολόγιο... τότε ξέρω κι αλλιώς!
Έλληνες, μην ξεχνάτε!
Για τα δεσμά μας δε φταίει πάντα η σκλαβιά,
Μα κι η υποταγμένη μας καρδιά!
Με το χέρι στην καρδιά, ο ανώνυμος Μαζεστίξ του toixo-toixo.blogspot.com.

ΥΓ.:Αν η επίθεση φίμωσής μου συνεχιστεί και μου κλείσουν και το blog, ξέρετε πού θα με βρείτε: Δίπλα σας στην Πλατεία Συντάγματος, στο Λευκό Πύργο, στο Ηράκλειο, στην Πάτρα, στο Βόλο, στη Λάρισα, στα Γιάννενα, παντού όπου υπάρχει αγώνας θα είμαστε μαζί!
Γιατί οι ελεύθερες φωνές δε δαμάζονται.
Είναι άλογα που τρελά γυρίζουν κι αφηνιασμένα ρίχνουν και ποδοπατούν αυτόν που επιχειρεί να τα τιθασεύσει.
 


toixo-toixo.blogspot.com