«Δεν ένιωθα τα πόδια μου μετά τη σύγκρουση»



Για τις στιγμές που έζησε μετά το ατύχημα μίλησε ο Πετρόβ

Ο Βιτάλι Πετρόβ κατάφερε να βγει αλώβητος από το μονοθέσιό του, μετά το ατύχημα που είχε εφτά γύρους από το τέλος του αγώνα, ωστόσο ο ίδιος μίλησε για τους πόνους που είχε στα πόδια, ενώ ήταν μέσα στο μονοθέσιό του.

Ο ρώσος πιλότος της Renault, μετά τη σύγκρουση που είχε με τον Αλγκερσουάρι, δεν μπορούσε να βγει από το μονοθέσιό του, περιμένοντας το ασθενοφόρο να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο.

Εκεί, διαπιστώθηκε ότι ο Πετρόβ είναι καλά στην υγεία του, αλλά ο ίδιος στάθηκε στις στιγμές που πέρασε λίγο μετά το ατύχημά του.

«Πρώτα απ' όλα, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους υποστηρικτές μου για όλες τις καλές τους ευχές, τις ιατρικές ομάδες, το νοσοκομείο και την ομάδα για την ανησυχία τους», είπε ο Πετρόβ, ο οποίος δήλωσε για τις στιγμές που έζησε μετά το ατύχημα.

«Ήταν ένα αρκετά μεγάλο χτύπημα και δεν ένιωθα πολύ καλά τα πόδια μου μετά τη σύγκρουση. Νομίζω ότι ήταν καλύτερο να με βοηθήσει η ιατρική ομάδα να βγω από το μονοθέσιό μου, καθώς ήταν δύσκολο για μένα να μετακινήσω τα πόδια μου μέσα στο κόκπιτ. Δεν είχα χάσει τις αισθήσεις μου, αλλά είχα αρκετό πόνο όταν ήμουν μέσα στο μονοθέσιο».




auto24.gr