Β. Τσιβιλίκας: "Η σωτηρία της ψυχής μου είναι η επαφή με το κοινό"


«Λάτρεψα την επικοινωνία με τον κόσμο. Την ηθοποιία τη βρήκα μετά», αποκαλύπτει ο Βασίλης Τσιβιλίκας μιλώντας για την επιλογή του να ασχοληθεί με την υποκριτική. «Έψαχνα απελπισμένα και κατάλαβα ότι η σωτηρία της ψυχής μου είναι η επαφή με το κοινό. Πιο πρόσφορο ήταν λοιπόν το θέατρο για να μπορώ να επικοινωνώ και μετά άρχισα να σκέπτομαι τι είναι αυτή η τέχνη, τι είναι οι ρόλοι και πού εγώ θα κατατάξω τον εαυτόν μου σ’ αυτήν την ιστορία». Ποια ήταν όμως τα πρότυπα του;
«Η Ελλη Λαμπέτη και ο Δημήτρης Χορν, αυτοί ήταν οι άνθρωποι που με γοητεύσαν στη σκηνή, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν εξετίμησα τη δουλειά και την παρουσία πολλών άλλων, αλλά ομολογώ ότι η παράσταση του «Βροχοποιού» το 1956, παιδάκι τότε, μου έφερε τα μέσα έξω».








Πηγή: espresso