Κάρολ: Θα χαιρόμουν να δω τον Φέργκιουσον στον τελικό

«Πρέπει να σταματήσουν τα λόγια εδώ και να μιλήσουμε στον αγωνιστικό χώρο», τόνισε ο Καζίμ Ρίτσαρντς στην παρουσίασή του προσθέτοντας ότι θα προσπαθήσει να μείνει στον Ολυμπιακό για άλλα δύο χρόνια. «Ευχαριστώ τον Ολυμπιακό που με διεκδίκησε τόσο επίμονα να με εντάξει στο ρόστερ του. Θα προσπαθήσω να τιμήσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αυτός ο σύλλογος. Πρέπει να σταματήσουν τα λόγια εδώ και να μιλήσουμε στον αγωνιστικό χώρο», τόνισε –αρχικά- ο Τούρκος, αφού πρώτα είχε ζητήσει συγγνώμη για τα ρούχα που φοράει τα οποία δεν είναι κατάλληλα για την παρουσίασή του..




 «Η απόφασή μου να έρθω εδώ δεν θα γινόταν αν δεν ήμουν σίγουρος ότι μπορώ να βοηθήσω τον Ολυμπιακό. Θα δώσω ότι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα και εύχομαι να καταλάβει η ομάδα ότι είμαι άξιος για να μείνω για άλλα δύο χρόνια εδώ», τόνισε και συνέχισε αναφερόμενος για το τι θυμάται στο φιλικό της Γαλατασαράι.



 «Για το πρώτο σκέλος, αυτό που θυμάμαι είναι ότι όταν ήρθαμε εδώ είχαμε νικήσει τη Λίβερπουλ. Ήρθαμε με κεκτημένη ταχύτητα, με μεγάλη ενέργεια, και αντιμετωπίσαμε έναν σύλλογο που μας έβαλε πίσω στο σκορ από τα 20''. Θυμάμαι ότι το παιχνίδι ήταν έντονο και τους φιλάθλους που πίεζαν, πίεζαν με τη φωνή τους μέχρι το τέλος.



 Αναφορικά με το κίνητρο τώρα. Όταν άκουσα τώρα το φημολογούμενο ενδιαφέρον δεν το πίστεψα αρχικά. Μετά ενθουσιάστηκα, ήταν εύκολη η απόφαση. Ο Ολυμπιακός είναι ένας σύλλογος που παίζει κάθε χρόνο στην Ευρώπη, έχει τρομερή ιστορία, φιλοδοξίες και φοβερούς φιλάθλους. Εν ολίγοις, το κίνητρό μου είναι να παίξω καλά για έναν πολύ μεγάλο σύλλογο», πρόσθεσε.



 Για το αν πιστεύει ότι θα προσαρμοστεί γρήγορα ο Καζίμ υποστήριξε: «Ο τρόπος που με υποδέχτηκαν εδώ, θα κάνουν την προσαρμογή μου εύκολα. Η υποδοχή σε εμένα και την κοπέλα μου ήταν άψογη. Έχω ζήσει επίσης στο Λονδίνο, δεν νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα προσαρμογής. Δεν μπορώ να μιλήσω για άλλους παίκτες. Ο καθένας έχει την προσωπική σχέση με τον προπονητή του. Εγώ είμαι εδώ για να ακούσω τον προπονητή, η δική του άποψη μετράω. Δεν είμαι εδώ για να κρίνω κάποιον άλλο».



 Κάρολ: «Θα χαιρόμουν να δω τον Φέργκιουσον στον τελικό» «Πιστεύω ότι μπορούμε να προχωρήσουμε στη διοργάνωση και θα χαιρόμουν να δω τον κ.Φέργκιουσον στον τελικό του Europa League», τόνισε ο Ρόι Κάρολ στην παρουσίασή του σχετικά με τη ανάλογη δήλωσή του στο σάιτ του συλλόγου.




 «Για μένα ήταν μεγάλη τιμή που θα παίξω στον Ολυμπιακό. Δεν ήταν καθόλου δύσκολη η απόφαση. Έχω μεγάλη όρεξη. Θα κάνω ό,τι πρέπει. Ελπίζω να πάμε καλά και δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ», τόνισε και κατέληξε με μια πρόβλεψη για το πρωτάθλημα και το ματς με τον ΠΑΟΚ:



 «Έχουν αλλάξει για μένα οι συνθήκες δεν είμαι πια ουδέτερος. Στο δεύτερο μισό όλα μπορούν να συμβούν. Είναι στο δικό μας χέρι να εκμεταλλευτούμε το ενδεχόμενο στραβοπάτημα του Παναθηναϊκού.



 Ξέρω ότι είναι πολύ σημαντικό το ματς. Δεν μπορώ να πω αν θα παίξω, αποφασίζει ο προπονητής. Εγώ είμαι στη διάθεσή του, σήμερα θα προπονηθώ και θα γνωρίσω τους συμπαίκτες μου. Θα περιμένω το χρόνο μου, αν μου δοθεί αυτή η ευκαιρία θα την πιάσω από τα μαλλιά».


sport-fm.gr