ΠΑΣΟΚ και ΧΟΥΝΤΑ


Ρώτησες κανέναν να σου απαντήσει αντικειμενικά για την ΧΟΥΝΤΑ ;

Σε τάισαν οι Τουρκόσποροι στα σχολεία μας βλακείες και χωρίς να ρωτήσεις να μάθεις την αλήθεια βγαίνεις και μιλάς για Χούντα ;

Άκου να σου πω παλικάρι μου .

Την εποχή της Χούντας την οποία εγώ έζησα να την ζούσες και εσύ .


Δεν είχαμε χέρια να δουλέψουμε .

Υπήρχαν επιθεωρητές στα σχολεία και έλεγχαν τους δασκάλους και τους καθηγητές αν πραγματικά κάνουν την δουλειά για την οποία πληρώνονταν .

Υπήρχε πλαφόν τιμή σε αλεύρι και πατάτες αλλά και σε άλλα αγαθά αναγκαία για επιβίωση .

Έπαιρναν τα πορτοκάλια που τώρα σαπίζουν και τα εξήγαγαν σε άλλες χώρες και όσα δεν τα εξήγαγαν τα μοίραζαν σε ιδρύματα .

Όλοι είχαμε ένα πιάτο να φάμε και είχαμε πράγματι δωρεάν υγεία παιδεία .

Δεν ψάχναμε παιδί μου απο κάδους σκουπιδιών να φάμε .

Δεν υπήρχε Έλληνας άνεργος .

Δεν χρωστούσαμε τίποτε ως κράτος .

Μόνο οι ψευτοκουλτουριάρηδες γιέ μου δεν τα πήγαιναν καλά με την Χούντα και σαμποτάρισαν την Χούντα τα παιδιά των κουλτουριάρηδων και μας έφεραν τον Ιωαννίδη το Νοέμβριο 1973 .

Ναι ναι τα παιδιά των ψευτκουλτουριάρηδων έφεραν αυτόν υποστηριζόμενου διαμέσου ΗΠΑ και μας πούλησε την Κύπρο μας .

Τ α ξέρεις τα παιδιά αυτά ;

Λαλιώτης ,Δαμανάκη και..και .

Τα βλέπεις παιδί μου αυτά τα παιδιά τώρα ;

Έχω πολλά να σου γράψω και πολλά να σου πώ που δεν λέγονται με τα πλήκτρα ενός άψηχου υπολογιστή .

Μάθε ψάξε ρώτα και μα΄θε την αλήθεια και όχι αυτά που σου σέρβιραν και εσύ τα αποδέχτηκες .

Ένας 66χρονος που βαρέθηκε να ακούει βλακείες από τον κάθε έξυπνο που δεν έζησε εκείνη την εποχή .


Ανώνυμος