Τα επικοινωνιακά τεχνάσματα, η χειραγώγηση της κοινής γνώμης και η μετάλλαξη του εγκλήματος


Έντονοι επικοινωνιακοί σχεδιασμοί εφαρμόζονται τις τελευταίες μέρες με σκοπό να αποπροσανατολιστεί η κοινή γνωμή από το μεγάλο έγκλημα στο Ζύγι. Και ο εύκολος επικοινωνιακός δρόμος είναι η μετατροπή του ζητήματος από ζήτημα δικαιοσύνης και εγκλήματος σε ζήτημα ιδεολογικό. Αυτή είναι η σχολή σκέψης εκείνων που πιστεύουν την θώηρηση «ιδεοληψία έναντι καρέκλας». Πρόκειται για μια απλή αλλά συνάμα έξυπνη στρατηγική η οποία ενεργοποιεί με γρήγορους ρυθμούς τον φανατισμό των πολιτών, τους παίρνει χρόνια πίσω, σε άλλες εποχές και καταστάσεις οι οποίες καμία σχέση δεν έχουν με την σημερινή πραγματικότητα και με την σημερινή τραγωδία. Θα πρέπει να αντιληφθούν οι πολίτες ότι διαθετούν κρίση ίση ή και μεγαλύτερη αυτών των οποίων σκέφτονται επικοινωνιακά και όχι αξιοκρατικά και δίκαια. Διότι εάν τελικά καταφέρουν να μετατρέψουν το έγκλημα σε πολιτικό τότε το έγκλημα μένει ατιμώρητο. Θα σας παρουσιάσουν ένα πόρισμα μετά από ένα χρόνο, θα πείτε «ευχαριστώ», μπορεί να εκκρεμεί και καμιά υπόθεση στο δικαστήριο – όπως συμβαίνει με την τραγωδία της Helios – και να πάτε ντουγρού να ψηφίσετε τους ίδιους για τις προεδρικές.

Και για να είμαι ξεκάθαρος και επιστημονικά εμπεριστατωμένος: Η επικοινωνιακή αυτή περιρρέουσα ατμόσφαιρα περί ιδεολογικής ταύτισης του εγκλήματος δεν βολεύει μόνο το Προεδρικό. Βολεύει όλους εκείνους που θέλουν να αδράξουν ευκαιρίες πολιτικής, μικροκομματικής και προσωπικής επιβίωσης. Και πιστέψτε με…είναι πολλοί. The next door “politician” guys…




mavroprovato.com